SFD.pl Trening dla zaawansowanych

Dodaj odpowiedź

[BLOG]R3new4L - Kacper Szulc Road to Aesthetic DZIENNIK

Wysłana -
Witam wszystkich! :D Nazywam się Kacper Szulc, mam 19 lat i jestem pasjonatem sportów sylwetkowych. Jest to mój pierwszy raz jeśli chodzi o dziennik treningowy, więc proszę o wyrozumiałość :P.
Moim celem na przyszłość są starty w męskiej sylwetce. Obecnie chcę zdać maturę i zacząć studiować Dietetyke we Wrocławiu :D.
Jestem naturalem, i raczej nie będę chciał tego zmieniać.
Nie jestem osobą którą je typowo „ryż i kurczaka z brokułami”, przerabiałem tego typu diete lecz nie była ona dla mnie :P
Ale nie mówię też że wliczam sobie codziennie 100 gram nutelli do bilansu :D. Moje posiłki nie są nudne i monotonne, co pokażę później.
Jeśli chodzi o staż to wynosi on 2 lata. Zaczynałem od wagi 58kg i doszedłem do 82kg. Zdjęcie porównawcze zamieszczę niżej :P
Na koniec moje obwody:
Wzrost: 181cm
Talia: 78cm
Biceps: 40cm
Klatka: 108cm
Udo: 62cm
Łydka: 41cm

Nie podam dokładnego jadłospisu ponieważ ciągle jem coś innego, powiem tylko że jestem na masie i jem dziennie około 4000kcal. Z suplemtentów biorę 5g monohydratu dziennie, 5000 j. wit D3 i 200mcg K2 Mk7 i wit C 1000.
Jeśli chodzi o trening jest to FBW które robię 3 razy w tygodniu. Ćwiczenia i zakres powtórzeń podam w następnych postach.
Pozdro :D










Zmieniony przez - R3new4L w dniu 2018-03-19 17:19:40

Zmieniony przez - R3new4L w dniu 2018-03-19 17:27:13

Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów?

sylwia i emil Indywidualne plany dietetyczne i treningowe Sprawdź więcej
Wysłana -
Witaj


Dobrze, gdybyś wkleił jakieś normalne zdjecia w podstawowych pozach. Szanuję za to, że chcesz cały czas jechać na sucho. Coraz mniej takich osób, szczególnie młodych


Powodzenia !
Wysłana -
Dzisiaj był dzień treningowy, niestety nie spałem długo zeszłej nocy bo tylko 5 godzin, lecz o dziwo nie odbiło się to na treningu :D.
Opiszę najpierw mój dzień jedzenia:
1. omlet z pięciu jaj z tartym jabłkiem, cynamonem, orzechami i delikatnie posmarowany nutwheyem o smaku białej czekolady
2.100 gramów ryżu basmati z duszonym indykiem po tajsku, ogórki kiszone, 30 gramów oleju lnianego i jakaś surówka mamy :D
3. to samo co wyżej
4. przed treningiem kawa kuloodporna, na treningu popijam wodę z cytryną i solą himalajską
5.100 gramów kaszy jaglanej, 5 żółtek, miarka wpc z olimpu, banan, winogrona, ananas, pomarańcza i to wszystko posypane cynamonem. (No i wkradły się jakieś żelki haribo )
6. Ryż zapiekany z jabłkiem i 10 gramów oliwy z oliwek - zdjęcia nie mam bo nie zdążyłem zrobić :D
Jeśli chodzi o trening to dziś wyglądało to tak:
1.Wyciskanie na klatę sztangą na ławeczce poziomej - 4x8
2. Martwy Ciąg - 4x8
3. Wyciskanie sztangą zza głowy na barki siedząc - 4x8 w super serii ze wznosami na boczny akton barku 4x10
4. Wiosłowanie sztangą w opadzie 4x8
5. Uginanie ramion ze sztangą na biceps - 4x8 w super serii z wyciskaniem francuskim sztangą łamaną na triceps 4x10
6. Spięcia brzucha przy wyciągu górnym (tzw. allahy) - 4x10
Mimo małej ilości snu trening wszedł naprawdę pięknie, na każdym ćwiczeniu progres
Następnym razem postaram się dodać zdjęcia w pozach do męskiej
Pozdro, liczę na jakiś feedback












Zmieniony przez - R3new4L w dniu 2018-03-20 22:58:29
Strona 1 z 1
Dodaj odpowiedź