sfd logo sfd sklep ikona SKLEP z odżywkami

SFD.pl Odchudzanie i forma po męsku

Dodaj odpowiedź

[BLOG]Grey Wolf; Operacja "oddać piłkę dzieciom"

Wysłana -
Wyglądam pięknie, zdrowo i cudownie? :D nie? no widzicie, a ja muszę to oglądać codziennie! Koniec z tym. Koniec usprawiedliwiania swojego lenistwa, obżarstwa i szeroko rozumianego leserstwa.

Zdjęcia są z pułapu 95KG srobione w lutym 2017.

---------------------------

dieta w powijakach, ale udaje mi się utrzymać zapotrzebowanie kaloryczne. Nie mniej jednak, zapotrzebowanie muszę zweryfikować, bo chcę jednak wybrać się na siłownie. Zapotrzebowanie się z pewnością zmieni. Plan jest następujący

pon/śr/pt - siłownia
wt/czw - hiit + sauna (puki co jedyny pozytyw jaki widzę w chodzeniu na siłownie :P)

W moim odczuciu małe ma znaczenie to co robiłem kiedyś. Cwiczyłem bjj, miałem własną ławeczke z obcążeniem, pochodziłem w kratkę na siłownie, jeździłem kiedyś dużo na rowerze. Co z tego? Przestałem, nic z sobą nie robiłem. przez 2 ,5 roku robota po 12h+, śmieciowe żarcie, zero ruchu, praca i spanie. Teraz praca, dupa w kanape i to wszystko... zrobi się cieplej, wracam na rower, jednak może nie do końca głupi ten pomysł, żeby mieć sylwetkę w kształcie V, niż tylko się odtłuścić?

Blog zakładam w celu kontroli / dokumentacji swoich postępów oraz chęci otrzymania sugestii, co zmienić by osiągnąć cel skuteczniej. Nie jestem wszechwiedzący, przyjmę każdą pomoc :)













Witaj, przygotowaliśmy kilka tematów które mogę Ciebie zainteresować:

Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów?

sylwia i emil Indywidualne plany dietetyczne i treningowe Sprawdź więcej
Wysłana -
plan treningowy

jako, że moja kondycja to jest jeden wielki żart, decydujęsię skorzystać z artykułu

http://www.sfd.pl/[ART]_Pierwszy_rok_treningów_-t906985.html

czyli muszę sobie dobrać ciężak i klepać te 4 ćwiczenia przez jakiś czas :D

zaczynanie od zeraz jest frustrujące, ale co zrobić?

żeby nie było, przez luty się nie opierzielałem. Kupiłem sobie wioślarza, na którym ćwiczyłem 3 dni w tygodniu. wszędzie ludzie mówią, ze HIIT to, HIIT tamto, ale jak ja mam robić HIIT, kiedy moja kondycja leży i kwiczy? Teraz po miesiącu jest lepiej. Waga się ruszyła, najmniej na wadzę widziałem 94,7, ale moja waga jest jakaś dziwna i co wejdę na nią, to pokazuje inny wynik. chyba trzeba ją zmienić :D
Wysłana -
Cwiczenia to jakies 20% sukcesu, 80% lezy w diecie. Mozesz miotac i 104 cwiczenia 7 razy w tygodniu ale jak na talerzu bedzie balagan to nic z tego nie bedzie. Zacznij od diety a cwiczenia - to co lubisz byle FBW :)
Wysłana -
Brzmi to trochę jak "kto jest twoim idolem i dlaczego akurat Józef Stalin?". Wiem, pracuję intenstwnie nad michą, żeby oprócz makro składników dało się to jeszcze zjeść :D
Wysłana -
coś poszło nie tak. sądziłem że bedę na deficycie w ciągu dnia, a przeholowałem.

chcę te śniadanie z jajówą i owsem połączyć w jedno. pewnie wyjdą jakieś nalesy z twarogiem



edit:

:D ok, połowa mozzarelii a taka różnica, czyli jednak wyszło mniej. dobrze sądziłem.



teraz zamiast pod koniec dnia, zrobię listę na początku



tak patrzę i coś ta przekąska z tą mozzarellą wygląda coś słabo. można by coś potuningować. może jakieś smarowidło w postaci twarodu do tego omleta.

patrzyłem sobie na te wszystkiw "wiaderka z żarciem" i się trochę zmartwiłem - ile to żarcia! zjesz głupie dwa pączki i dostarczasz tyle kalorii co mój główny posiłek w ciągu dnia...


Zmieniony przez - Grey_Wolf w dniu 2017-03-01 08:13:52
Wysłana -
zaczyna to jakoś wyglądać. pewnie do śniadania mogę sypnąć więcej suszonych owoców, bo zalegają mi w szafce.

Wysłana -
Jak dla mnie troche mało kcal przy tej wadze, 3 treningach na gym, hitach i pracy, za mało jak na ten poziom redukcji.Co zrobisz za 10 kg, jeżeli to pierwsza redukcja i nie znasz dokladnie swojego ciała to startowałbym z pułapu zapotrzebowanie( mniej wiecej obliczone wzorem) to da punkt wyjsciowy i -300kcal no i obserwował co sie dzieje.


Zmieniony przez - Hidan20 w dniu 2017-03-02 09:09:55
Wysłana -
jak wyżej,i co Ty piszesz, że przy 2 500 to nie jesteś na deficycie??? Przy takiej wadze:) przelicz to sobie lepiej jak kolega radzi..


Zmieniony przez - Leon_ee w dniu 2017-03-02 09:11:44
Wysłana -
http://www.sfd.pl/Dieta_redukcyjna_do_oceny,_96kg-t1141912.html

wzrost 180
waga 96
wiek 35
BMR 1917
Trening areobowy 691
EPOC 35
trening + EPOC / 7 dni 104
BMR + TEA 2021
endomorfik 400
BMR + TEA + NEAT 2421
TEF 2663

potrzebne kalorie - 2663

ilość kalorii do aerobów wziąłem z tej strony

http://www.exrx.net/Calculators/Calories.html 
przy założeniu 96kg, 60 min treningu i średniei intensywności na wioślarzu


chyba że założenia są złe
siłowni jeszcze nie podłączyłem. pare rzeczy się wysypało i ważne decyzje przede mną.. tam ważne, albo pochodzę miesiac, albo dwa :) albo się będę musiał spakować i wyjechać, albo zostanę jeszcze w kraju. co za różnica? 2mc można pochodzić


Zmieniony przez - Grey_Wolf w dniu 2017-03-02 09:55:38
Wysłana -
Jak bez treningu siłowego, to jednak zmieniam zdanie, kalorie możesz zostawić, jak dodasz siłowy to musisz podbić kalorykę.
Strona 1 z 1
Dodaj odpowiedź