SFD.pl Trening dla zaawansowanych

Dodaj odpowiedź Kliknij i dowiedz się więcej o budowaniu masy!

[BLOG]Dziennik Oska97 - Cel to masa mięśniowa

Wysłana -
Od dziecka ciągnęło mnie do kulturystyki. W wieku 12 lat zacząłem się podciągać i robić pompki. W liceum zacząłem robić trening siłowy rekreacyjnie. Teraz od lutego zacząłem robić masę licząc kalorie i postanowiłem, że wycisnę ze swojego naturalnego potencjału tyle ile się da. Ćwiczę w domu, nazbierałem masę sprzętu. Nie pamiętam jak to jest nie trenować, więc nie potrzebuję żadnej motywacji ;)
Mój obecny trening:

Poniedziałek
Ohp 3x10
Pompki z obciążeniem 3x10
Pompki na kółkach gimnastycznych 3x10
(to samo co pompki na poręczach tylko trudniejsze bo kółka trzeba ustabilizować własną siłą)
Francuz 3x10
Wznosy nóg na brzuch 3x10
Allah 3x10

Wtorek
Over head squat 3x10
Wykroki 1x50
Podciąganie z obciążeniem 3x10
wiosłowanie nachwytem 3x10
ściąganie linki wyciągu górnego do klatki 3x10
uginanie przedramion ze sztangą 3x10
uginanie przedramion ze sztangielkami 1x10 (żeby dotrenować głowę krótką bicepsa)

Koledzy z forum sugerują mi, żebym dorzucił martwy ciąg więc plan za niedługo zostanie trochę zmieniony.

Obecne wymiary:
Wzrost - 190cm
waga - 87 kg
Szyja - 46 cm
brzuch - 81 cm
biodra - 85 cm
klatka - 120 cm
udo - 64 cm
łydka - 41 cm
biceps - 40 cm

na razie robię masę i nie sprawdzam wyników siłowych, dorzucam co jakiś czas ciężaru

Parę obecnych zdjęć





Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów?

sylwia i emil Indywidualne plany dietetyczne i treningowe Sprawdź więcej
Wysłana -
Jest dobra baza pod budowanie masy, dodatkowo martwy powinien dobudować czworoboczne, które lekko odstają.
Wysłana -
W ubieglym tygodniu udało mi się przybrac 0,5kg na 3800kcal. Na 3400 i 3600 miałem stagnacje. Teraz już powinno iść :) Pomału sobie progresuje również w cieżarach. Od następnego tygodnia będę robił martwe. Narazie moje domowe Ciężary mi wystarczają.

Jeszcze nie dźwigam dużo, stopniowo zwiększam

Ohp- 50x10x3
Uginanie przedramion ze sztangą 50x8x3
Over head squat 50x10x3
Wioslowanie 50x10x3

Zamienie chyba over head squat na zwykly. Dodam, że doszlo mi jeszcze plus 2 cm w klacie, także postęp w tym tygodniu byl :)
Wysłana -
W tym tygodniu przybrałem 0.8 kg, także fajnie fajnie. Sprawdziłem sobie siłe w wyciskaniu na klate - pykło 120kg, także jak na pompki w domu jest całkiem fajnie. Pomału progresuję sobie w siadzie i mc ale ciężary są jeszcze małe. Zrobiłem sobie fotki na treningu, jak widać góra fajna, a łydy słabe. Będzie trzeba dorzucić jakieś wznosy na łydki.





Zmieniony przez - Oska97 w dniu 2018-03-28 00:08:35
Strona 1 z 1
Dodaj odpowiedź