sfd logo sfd sklep ikona SKLEP z odżywkami

SFD.pl Odchudzanie i forma po męsku

Dodaj odpowiedź

[BLOG]Dideek & Fitnesska - Road To Cheat

Wysłana -
WITAM

Razem z moją dziewczyną - Martyną [tudzież Fitnesska95] prowadzimy/liśmy już dziennik na SFD, aczkolwiek w innym dziale.
Przenosimy się tutaj z uwagi na osoby przebywające w tym dziale oraz założenia którymi się kierują

Jeżeli o mnie chodzi - właśnie skończyłem pierwszy etap redukcji [patrz link w podpisie] - więcej z niej nie byłem w stanie wyciągnąć. Ostatnie kilka dni, to było całkiem mocne naginanie diety, dziś już wróciłem do świata żywych.
Wprowadziłem nowy trening - split z partią 2 razy w tygodniu, układany można powiedzieć samemu, w oparciu o któryś z tematów na forum [nie pamiętam kogo].
Zmagam się z kręgosłupem - stąd wykluczone są np. wiosłowania sztangą.
Diagnoza RTG:
Nieznaczne skrzywienie kregoslupa lędźwiowego wypukłością w lewą stronę
Fizjologiczna lordoza kręgosłupa lędźwiowego zniesiona.
Struktura kostna kręgów prawidłowa
Zwężenie krążka międzykręgowego L5/S1

Wnioski: Scoliosis lumbalis
Discopathia L5/S1
___________________________
Przedstawiam trening:
A1: klatka, barki, tricepsy
Wyciskanie sztangi płasko 4s
Wyciskanie hantli skos w górę 3s
Rozpiętki skos dół 2s

Wyciskanie hantli 3s
Podciąganie do brody sztangi 2s
Odwrotny Butterfly 3s

Wyciskanie francuskie hantla siedząc 3s
Pompki na poręczach 3s

B1: nogi, plecy, bicepsy
Wypychanie na suwnicy 4s
Wykroki 2s
Uginanie na maszynie 4s
Wspięcia na palce stojac 3s

MC 4s
Cable row 4s
Ściągnie na maszynie z góry 3s

Uginanie ramion z hantlami chwytem młotkowym 3s
Uginanie z drążkiem wyciągu dolnego 2s

A2: klatka, barki, tricepsy
Wyciskanie hantli płasko 3s
Wyciskanie skos góra sztanga 2s
Ściąganie linek wyciągu górnego 2s

Wyciskanie na smithie + unoszenie na boki 3s
Unoszenie hantli leżąc na ławce 4s

Wyciskanie wąsko 3s
Prostowanie ramion z linką wyciągu górnego 2s

Unoszenie nóg w zwisie 4s
Spięcia brzucha na maszynie 3s

B2: nogi, plecy, bicepsy
Przysiad 4s
Prostowanie nóg siedząc 4s
MCNPN 4s
Wspięcia na palce siedząc 3s

Podciąganie 4s
Ściągnie rączek na wyciągu górnym 3s

Uginanie ramion ze sztangą 3s
Uginanie ramion ze sztangielką z supinacją nadgarstka stojąc 2s

Minimum 2 razy w tygodniu trening core i rozciąganie

Będę trenował tak:
Pon: wolne
Wt: A1
Śr: B1
Czw: wolne
Pt: A2
Sb: B2
Nd: wolne

Wszelkie słowa krytyki i sugestie mile widziane
Słowami zakończenia wstępu - mam nadzieję, że będę trzymał dietę, trenował i rehabilitował się, a cała 'ekipa', którą tutaj można spotkać będzie mnie wspierała.

Fitnesska da post od siebie sama

Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów?

sylwia i emil Indywidualne plany dietetyczne i treningowe Sprawdź więcej
Wysłana -


Klik do powiadomek!!!

Siemanko, mam na imię Martyna- tutaj Fitnesska, czasem Czarnaa, 28 lutego startuje w Gdańsku w kategorii bikini fitness, jestem podopieczną Tadeusza Sowińskiego, zakładam ten dziennik, bo liczę na wasze rady, wsparcie , czasem słowa krytyki czasem pochwały Jestem o tyle szczęściarą, że mam chłopaka z taką samą pasją, możemy i razem trenować no i czasem wspólnie poczitować Niestety od moich przygotowań nasze treningi się różnią, i nawet nie pamiętam kiedy zdarzyło nam sie trenować razem, jedynie dziś był wspólny plank , yeeeah !!! Ogólnie jestem na maaaksa zajarana zawodami, chlopak sprowadza mnie na ziemie, ze to jeszcze ponad miesiac hahah :D jak na zrobienie redukcji troche malo, ale ufam Tadeuszowi, zobaczymy jak mnie dalej poprowadzi, fotki oczywiscie bede wstawiała na bieżąco .

Wysłana -
Powitać :)

Dideek - dobra robota, zostały Ci detale - dół brzucha i boczki jeszcze. Ja bym wrzucił to co u mnie zadziałało - UD2.0 w wersji Tadzia, joszkę i 2-3tyg jesteś ogarnięty.

Martyna by Ci na pewno to dograła :)

@Martyna - dopiero teraz Wasz dziennik zobaczyłem. Kibicuje - jest git! Będąc pod opieką Tadzia nie ma opcji niepowodzenia :)
Wysłana -
super
witamy w dziale
Wysłana -
Wojtek - i tak ostro przetyrałem organizm, póki co chcę podejść pod 3kkcal, a jak sie uda to więcej i ponownie redu
Inna kwestia - przypuszczam, że mam wystrzelony kortyzol[dół brzucha max siedzi] - koszt zbadania 41zł - jak będę mógł sobie pozwolić to sprawdze

Dużo pisał nie będę póki co - wracam do diety i treningu


A1: klatka, barki, tricepsy
Wyciskanie sztangi płasko 4s
Wyciskanie hantli skos w górę 3s
Rozpiętki skos dół 2s

Wyciskanie hantli 3s
Podciąganie do brody sztangi 2s
Odwrotny Butterfly 3s

Wyciskanie francuskie hantla siedząc 3s
Pompki na poręczach 3s

Witaminy i minerały
Omega 3 – suma EPA i DHA – 1090mg
Magnez 500mg
Cynk 15mg
Przed treningiem: BCAA 8-1-1 5g,
Po treningu : BCAA 8-1-1 5g




Wysłana -
Śledzę dalej, powodzenia
Wysłana -
WojtekA4
Powitać :)

Dideek - dobra robota, zostały Ci detale - dół brzucha i boczki jeszcze. Ja bym wrzucił to co u mnie zadziałało - UD2.0 w wersji Tadzia, joszkę i 2-3tyg jesteś ogarnięty.



Wojtas mógłbyś rozwinąć UD 2.0 w wersji Tadzia? (UD to wiem co to)

A i zapomniałem siemanko w końcu tutaj dideek i fitka


Zmieniony przez - pako180 w dniu 2016-01-19 22:02:34
Wysłana -
No emaaa
Wysłana -

Fajny dzionek, troche pozowałam, trochę się uczyłam, ale planuje teraz wziąć się porządnie za tą chemię żywności, jestem studentką dietetyki, zapomniałam wcześniej wspomnieć. Studiuje zaocznie w Poznaniu, i w ten weekend mam od groma egzaminów i innych głupot, z jednej strony niezły zajazd, a z drugiej , jak się ma coś do zrobienie to się czuje, że się żyje



DT, FBW- treningu nie udostępniam, ale jedyne co mogę napisać , że od groma przysiadów, wskoki na skrzynie, więc zajechałam się wydolnościowo.


na tą chwilę brak





Wysłana -
A osoby , króre nas jeszcze nie znają, żeby wiedziały, jaka z nas fajna parka

Wysłana -
siemanko, witamy w dziale
Strona 1 z 266
Dodaj odpowiedź