SFD.pl Trening dla początkujących

Dodaj odpowiedź

[BLOG]Blog Treningowy Artur - Pokonujemy słabości.

Wysłana -
Dziś
Góra Hipertrofia
1. Wyciskanie na skosie pauza 4 x 6 / 69,5kg
2. Składanka( filmik) / hantle 20kg
3. Podciąganie neutralem 4 x 6
4. Wiosło hantla 4 x 10 / 37,5kg
5. Wznosy boczne + arnoldki + wyciskanie siedząc 4 x 10 / Hantle 7,5kg i hantle 12,5kg
6. Francuz ze sztangą 5 x 10 / 25kg
6. Uginanie na modlitewniku z hantlami 5 x 10 / hantle 10kg

Składanka na hantlach 20kg nieźle pompuje, musiałem robić dłuższe przerwy. W skosie też ciężar na plus, myślę, że spokojnie jeszcze mogę coś dołożyć.

Podciąganie coraz lepiej, dociągam wyżej.


Żałuję, że nie dołożyłem we francuzie ze sztangą, ale dziś ciężki dzień, trening trwał o 30 min dłużej, ciężko mi było złapać oddech, ogólnie trochę stresu spina brzuch... Ale dałem radę.

Nagrałem wznosy bokiem, miała być cała składanka ale operator myślał, że kończyłem i wyłączył Nagrało się na 2 filmach.






Micha:
Mogę dorzucić jakieś owoce w DT ?






Zmieniony przez - spaiter w dniu 2018-04-18 21:15:22
Wysłana -
Dziś miały być nogi ale spalem może 4 godziny... Problemy niestety dalej ze snem są, boję się , że to spowolni progres ale czas to zweryfikuję. Trening przekładam na jutro.
Wysłana -
1. RDL jednonóż 3 x 8 / 35kg hantla
2. Wykroki chodzone 4 x 10 / 22,5kg hantle
3. Wykroki w tył 4x10 / 41,5kg
4. Uginanie podudzi 4 x 10 / 30kg
5. Wspięcia 4x15 / 80kg

2 dzień kiepsko spania, ale trening zrobiony Zasapany byłem jak po maratonie W chodzonych dołożę następnym razem. W wykrokach ze sztangą podbiłem kg i już plecy odczułem, ale powoli adaptuję większe ciężary.

Jutro i niedziela off, jutro coś pewnie pogotuje inaczej, wolne od pracy więc można się pokombinować


Zmieniony przez - spaiter w dniu 2018-04-20 21:13:31
Wysłana -
Wznosy ok ale pilnuj by przedramie i hantle nie szły wyżej niż łokieć. W arnoldkach rozkładaj łokcie bardziej na boki.
Wysłana -
Owoce mozesz dorzucić, ale dobrze jakbyś wliczył w bilans kaloryczny jeśli będzie tam więcej niż 30-40g węglowodanów.
Wysłana -
ronie220
Owoce mozesz dorzucić, ale dobrze jakbyś wliczył w bilans kaloryczny jeśli będzie tam więcej niż 30-40g węglowodanów.


Raczej tej wartości nie przekroczę.

Już miałem pytać, dlaczego łokcie i hantle nie mogą iść wyżej, ale zrobiłem parę ruchów z poprawioną techniką i jest o wiele lepsze czucie i chyba bezpieczniej dla barków.

Dzisiaj off, obiecałem młodemu lody, więc pojechaliśmy rowerami, skusił mnie na 2 gałki ale myślę, że przejażdżka wyrównała bilans.

Takie coś dziś wpadło:
Pierś mielona z indyka, makaron, pomidory, sos.

Mógł być inny makaron, ale nie było w sklepie.

Reszta michy czysta. Ogólnie, tylko niedziela to dzień, gdzie ciężko utrzymać michę, reszta tygodnia nie mam żadnych problemów, więc jestem zadowolony




Zmieniony przez - spaiter w dniu 2018-04-21 19:26:00
Strona 6 z 6
Dodaj odpowiedź