SFD.pl Trening dla początkujących

Dodaj odpowiedź

[BLOG]Blog Treningowy Artur - Pokonujemy słabości.

Wysłana -
Dzisiaj kiepska pogoda na polu, więc obwody w domu

6 obwodów
Siad x15
Push press x15
Burpees 10/8/7/7/7/7

Nie lubię kiedy leje, ponieważ cardio w formie biegania o wiele lepiej mi odpowiada niż obwody, tutaj jest piekielna walka z samym sobą
Wysłana -
Jeśli chodzi o 1 porcję filmów to technika wygląda ok. Przy bułgarze jednak dałbym krótszy krok, by wydłużyć trochę zakres ruchu i nie obciążać tak zginaczy bioder. W wiosłowaniu możesz trochę bardziej uginać ramię i ciągnąc w górę. U Ciebie jest praktycznie sam ruch przywodzenia bez pracy w obrębie bicepsów. Ale jest o wiele lepiej niż kiedyś.
Wysłana -
Reszta filmów: w ohp pilnuj ciasnoty w mięśniach brzucha i pośladkach, bo troche cię przeprostowuje. Reszta git.
Wysłana -
Cieszy fakt, że wiosło lepiej wygląda, faktycznie dopiero od może miesiące robię je w miarę poprawnie Ale jak widać, można jeszcze coś poprawić, żeby wyciągnąć 100% z tego genialnego ćwiczenia.

Bułgarski przysiad 4 x 6 / 32,5kg
Wl 4 x 6 / 84,5kg
Wiosło 4 x 6 / 42,5kg
Wyciskanie hantli 4 x 8 / 27,5kg
Francuskie leżąc 4 x 10 / 32,5kg
Uginanie sztangi 4 x 10 / 26,5kg

+ Cardio
Czas: 33min
Dystans: 4,60km
Kalorie: 419kcal

Wyciskanie leżąc i wyciskanie hantli siedząc po 1pow mniej w ostatnich seriach, ciężko było, wczorajsze obwody zmęczyły trochę barki i klatkę. Gdybym robił systematycznie obwody, to pewnie wyglądało by to inaczej, wpadają tylko jeśli pogoda nie odpowiada i bardzo dobrze, wolę biegać

Po treningowy, niebo w gębie ! najlepszy po treningowy jaki kiedykolwiek jadłem !

Ale czy skład jest dobry ? same cukry proste, płatki pewnie mocno przetworzone, według mnie nigdy nie zastąpią ryżu, ale muszę skonsultować z Lotarem, co możemy dać w po tren, żeby trochę urozmaicić dietę. Ogólnie, nie mam co żałować, bo w makro wliczyłem a było mega dobre !












Zmieniony przez - spaiter w dniu 2018-08-15 18:59:27
Wysłana -
Mozesz wrzucać takie posiłki, nie widze problemu. Pomiary pokażą czy cukry proste służą czy wrecz odwrotnie.
Wysłana -
Cardio
Czas: 33min
Dystans: 4,63km
Kalorie: 418kcal

Prawie po ponad 2 tygodniach wróciła bezsenna noc, w stylu nerwowym, ale nie przejmuje się cisnę dalej Dzisiaj czułem mega ssanie cały dzień ! Czyżby wczorajszy po treningowy został szybko zużyty jako paliwo ? Możliwe, więc nie wiem czy nie wrócę do mojego ryżu

Możliwe, że wrzucę może 1x w tygodniu, zobaczę jak zareaguje organizm, bo jeśli mam chodzić tak głodny drugiego dnia, to wolę WW złożone. Ogólnie, zacznę wrzucać częściej pieczone ziemniaki, mega mi smakują i fajna odmiana od podstawowych WW.
Wysłana -
Nie ma czym się martwić, każdemu zdarzają sie takie noce.
Wysłana -
Wczoraj
Podciąganie 3 x 10
Wykroki 4 x 10 / hantle 25kg
Skos hantle 4 x 10 / hantle 32,5kg
Żołnierskie 2 x 10 / 41,5kg 2 x 10 / 44kg
Uginanie supinacja 4 x 12 / 10kg
Wycisk wąsko 4 x 12 / 60kg
Wspięcia stojąc 4 x 15

W piątek mam dzień rybny, więc kupiłem 2x łososia wędzonego z biedry, jak to mam w zwyczaju, ale jeden chyba był coś nie bardzo, bo bolał mnie żołądek później. Przed treningowy wmusiłem w siebie, cały trening na wstecznym, wykroki 1x seria mnie, później reszta poleciała ale brzuch też odpuściłem. Wziąłem prysznic, gorąca wodą polałem po żołądku i jelitach i o wiele lepiej, więc po treningowy zjadłem, a myślałem, że odpuszczę.

Dziś wolne, troszkę mało czasu, więc ograniczę posiłku do 4. Wleciało coś takiego, jak wrzuciłem w kalkulator, to się wystraszyłem makro z tłuszczy Więc muszę trochę zluzować z WW dzisiaj.

Karkówka + tosty + ser + ketchup.



Wysłana -
Jutro wybieramy się na Słowację do tatralandi na baseny, małe przygotowania Pewnie jutro będzie nie planowane cardio, bo tam jest masę atrakcji więc spalę troszkę kcal





Zmieniony przez - spaiter w dniu 2018-08-18 21:51:43
Strona 28 z 28
Dodaj odpowiedź