sfd logo sfd sklep ikona SKLEP z odżywkami

SFD.pl Trening dla początkujących

Dodaj odpowiedź

[ART] Pierwszy rok treningów

Wysłana -
Megi-fit
Witam, chciałabym zacząć ćwiczyć na siłowni. Nie mam doświadczenia. Czy proponowany plan treningowy dla początkujących będzie sie sprawdzał również dla kobiet? Czy powinnam przyjmować jakieś suplementy? Będę na redukcji

Tak, FBW wyżej wymienione polecam często swoim klientkom i każda jest zadowolona.
Zamiast na suplementach skup się na diecie.
Wysłana -
Witam, w etapie 4 robię do tej pory każde ćw z progresją co serię, ale wydaje mi się że za dużo czasu i schodzi ze zmianą obciążeniea i trening się wydłuża (ćwiczę w dou 1 gryf, 1 para sztangielek), i teraż co zrobić? Normalnie robić tyle serii ile napisane w artykule tylko każde ćw stałym ciężarem czy tylko w niektórych zrezygnować z progresji?
Wysłana -
ronie220
Zamiast przysiadów rób wykroki z hantlami lub przysiad bułgarski, żeby nie obciążać tego kręgosłupa. Zamiast martwego rdl jednonóż (wpisz w wyszukiwarkę rdl single legs).

Dziękuje Ronie za pomoc

Myślałem jeszcze aby uciec trochę z monotonni dorzucić 3 wersje treningu i trenować systemem Pon-A , Sroda-B , Piątek-C

Czy w poprzedniej wersji można trenować 4 razy w tygodniu ? Systemem Pon -A , Wtorek -B ,Czwartek-A ,Piątek-B

Pozdrawiam
Wysłana -
Koksu58
Witam, w etapie 4 robię do tej pory każde ćw z progresją co serię, ale wydaje mi się że za dużo czasu i schodzi ze zmianą obciążeniea i trening się wydłuża (ćwiczę w dou 1 gryf, 1 para sztangielek), i teraż co zrobić? Normalnie robić tyle serii ile napisane w artykule tylko każde ćw stałym ciężarem czy tylko w niektórych zrezygnować z progresji?

Rób w każdym ćwiczeniu stałym ciężarem.
Wysłana -
PanOs
ronie220
Zamiast przysiadów rób wykroki z hantlami lub przysiad bułgarski, żeby nie obciążać tego kręgosłupa. Zamiast martwego rdl jednonóż (wpisz w wyszukiwarkę rdl single legs).

Dziękuje Ronie za pomoc