SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja sfd sklep ikona SKLEP z odżywkami

SFD.pl Odchudzanie i forma po męsku

Dodaj odpowiedź

[ART] Oszukane posiłki [cz.II] - carb nite & carb back loading

Wysłana -
poczytaj kilka razy temat
bylo juz nie raz
a skoro zadajesz takie podstawowe pytanie to znaczy ze nie za bardzo sie 'skupiles' na czytaniu

po sto razy tego samego nikt nie będzie pisal

...a sily będziesz mial nie z modlitwy - a m.in. z zapasow glikogenu czy tłuszczy jakie w sobie masz
czy tez z jedzenie ktore zjesz rano / jesli jesz
lub wieczorem


Zmieniony przez - solaros w dniu 2016-11-09 23:22:19
Wysłana -
Witam wszystkich

Temat cały przeczytany na raz.

Oczywiście mam pytania:

Po redukcji na carb cycling (jest bdb) chcę wejść na masę z CBL, trening siłowy pn-wt, czw-pt, czasami pn-wt, czw-sb

1. DT - ile T na kg mc,(większość w pierwszych/pierwszym posiłkach), jaki wtedy stosunek do między B a T, lub ile T na kg mc w ten dzień ma wypadać mniej więcej?

2. w które dni stopniowo podbijać kcl i z czego?

3. DNT - to typowy dzień jak na TKD na masie:)? Nisko B wysoko T(B-1/1.5,T-3/4)?

4. ktoś wprowadzał jakieś ciekawe modyfikacje?

5. zaraz przed i w trakcie treningu wskazane lub bez różnicy i można pić: BCAA,Tyrozyna,B-Alanina,Arginina,Cutrulina?

6. jakie proporcje B i T przyjmujecie na CBL na masie, lub ile danego makroskładnika - mniej więcej lub wg założeń?

7. na CBL głównym nośnikiem energii mają być T czy WW?

8. T - przewaga zwierzęcych?

9. iloś T i WW porównujemy w gramach czy kaloriach?(wyrwane z kontekstu;))

10. 100% koniecznie trzeba zrobić 6/10dni na LC do 30/50WW?

11. czy z CBL na masę można zrobić z niej CBL tłuszczową jako taką, czyli DT - B-1.2/1.5, T-3/3.5, WW-2.5? Oczywiście WW po treningu.

Zależy mi w DT na pierwszych/pierwszym posiłkach B+T, kolejne po treningu trzy B+WW w tym 5/10gT do nich. Nie chcę i nie będę kożystał z tzw śmieci, nie lubię.

Bardzo proszę kolegów o wypowiedzi, życzę formy przez cały rok, z góry dziękuj i pozdrawiam:)!
Wysłana -
Cbl niczym się nie różnią w gruncie rzeczy od carb cycling. Można rzec że to pokrojony albo skrajny cc. Zasady te same. To znaczy nie ma żadnej zasady (jdenej) dobrej dla każdego. Każdy musi dobrać pod siebie. Ani ile gram tłuszczy czy wegli .jedno jest pewne jeśli celem jest budowa mięśni czy zmiana kompozycji ciała ta ilość białka które masz to stanowczo za mało. Te dwa gramy powinny być. Nie 3 i nie 4 ale 2 czy 2 z hakiem wskazane. Z wielu względów.
Wysłana -
Mam pytanie do solaros odnośnie CBL :
1. jaki proponujesz stosunek NKT/JNKT : 30/70?
2. ile WNKT (EPA,DHA) dziennie?
3. boje się o nerki, czy można jeść dużo warzyw zielonych - WW liczone
4. ile L wody dziennie - 3?4?5?
5. trenuje 4x tydz siłowy i 2x tydz Krav Maga, czy CBL jest dla mnie? ( cel: redukcja fatu / przyrost masy mięśniowej, jestem ENDO )
6. czy CBL ma ograniczenia czasowe jeżeli chodzi o stosowanie

Dzięki wielkie za odpwowiedź!!


Zmieniony przez - MarcinWro1987 w dniu 2017-03-01 17:43:53
Wysłana -
1.
Nie ma jednego dobrego ratio.
Najbardziej zdrowe imo to trzymanie każdego rodzaju z KT na równym/podobnym poziomie.
1:1:1
Nasycone: mufa : pufa

2.
Tutaj podobnie.
Zależy ile jesz 06.
Bo liczy się de facto ratio 03 do 06.
Nie ilość sama w sobie 03.
Bo np.są dwie osoby i jedzą po 5g 03.
Ale jedna je 10g 06
Druga 30g 06.
Ratio - przy takiej samej podaży 03 będzie różne.
1:2 vs 1:6
;)

3.
Warzywa nie możesz a musisz jeść.
Jeść ile 'wlezie'.
W sumie im więcej surowych- niekoniecznie tyljo zielone - tym lepiej.
Ale również różnego rodzaju kiszonki.

4.
Tu jak wyżej nie ma jednej odpowiedzi.
To PRAGNIENIE wyznacza ile mamy pic.
Nie dana liczba sama w sobie.
Ktoś potrzebuje 3 ktoś 5 a ktoś tylko 2l.

5.
Tak.
ale wszystko i tak sprowadza się do makro.

6.
Nie.
Wysłana -
l


Zmieniony przez - MarcinWro1987 w dniu 2017-03-03 16:17:57
Wysłana -
Dzięki za szybką odpowiedź Solaros !!!! Mam jeszcze kilka w takim razie :)
1. jaką polecasz suplementacje przed/w trakcie treningu ( i siłowym i Krav Maga- 1.5 h trening) - po wale miód 40-50 gr+ 1-2 banany+BCAA 10 gr+WPI 40-50 gr+TCM 10 gr , po h WW proste/złożone+chude mięso. Czytałem że BCAA pobudza inse i żeby nie brać przed - co o tym sądzisz? jestem po masie nie chce tracić cennego mięcha :)
2. Jestem Endo ile polecasz wegli od razu po ( banan+miód) lub w trakcie treningu (miód? carbo?vitargo?)? wale koło 50-80 gr po
3. Rozumiem że trening robimy na samym tłuszczu, najlepiej zwierzęcym lub kokosowym (czy można dodać roślinny do posiłku?). Dużo tego tłuszczu?
4. jakie polecasz źródło omega 3 żebym nie zbankrutował. tran czy olej lniany?( obecnie biore K/f/D 3 tabl) co do omega 6 myśle że nie jem dużo, czysta dieta, mało przetworzonej żywności, student dietetyki w końcu :D
5. zalecasz błonnik oprócz warzyw, np siemie lniane, babka płesznik? ? jeśli tak w jakich porach - rano, popołudniu czy podczas wieczornego ładowania?
Prroszę o odpowiedź, Pozdrawiam




Zmieniony przez - MarcinWro1987 w dniu 2017-03-03 16:19:32
Wysłana -
Powoli doczytuje niebędne info na temat CBL w poprzednich postach ale jest ich strasznie duzo. Właśnie odkryłem iż BCAA ma więcej + niż - tak więc będę się zabezpieczał przed treningiem i w trakcie. Po izolat + węgle. Proszę jednak o komentarz do pozostałych pytań. Pozdrawiam
Strona 68 z 68
Dodaj odpowiedź